Najczęściej zadawane pytania
Prezentujemy Państwu najczęściej zadawane pytania w naszej recepcji.
Czy w pokojach są ?
- szlafroki
- czajnik
- ręczniki
- lodówki
- łóżeczko dla dziecka
- szklanki, filiżanki, talerze,
Na wyposażeniu pokoju znajdują się ręczniki, szklanki, filiżanki i talerze. Czajniki są umieszczone na korytarzach na każdym z pięter, podobnie jak lodówki i mikrofala przeznaczone do ogólnego korzystania. Istnieje możliwość wypożyczenia czajnika, miski, dodatkowego ręcznika czy krzesełka na balkon za kaucja zwrotną w recepcji. Łóżeczka dla dziecka są jak najbardziej dostępne. Ponad to w każdej łazience są suszarki.
Czy w ośrodku jest kawiarnia z której można w dowolnej chwili skorzystać ?
Ośrodek nie posiada kawiarni, posiłki wydawane są w jadalni w określonych godzinach
Czy przyjmujemy zwierzęta domowe?
W Willi Wojnar nie są przyjmowane zwierzęta domowe, ze względu na alergie, która może wystąpić wsród innych gości ośrodka.
Czy korzystając z basenu muszę mieć czepek?
Nie ma obowiązku korzystania z basenu tylko w czepkach
Czy na basenie znajduje się zamykana szatnia?
Tak
Czy na basenie znajduje się ratownik?
Na basenie nie ma ratownika ponieważ basen ma 1,30 m głębokości.
Czy są w basenie specjalne uchwyty żeby móc się podeprzeć?
Na basenie jest drabinka ułatwiająca wejście do niego, a po bokach zamontowane są uchwyty
Czy w Willi jest dostępny bezpłatny internet?
Tak, w każdym pokoju jest dostęp do bezpłatnego internetu.
Czy korzystając z turnusu rehabilitacyjnego muszę mieć skierowanie od lekarza?
Nie ma takiej potrzeby, jeśli turnus nie jest finansowany ze środków PFRON. Realizujemy również prywatne pobyty zdrowotne.
Dlaczego musze mieć ze sobą zaświadczenie o aktualnym stanie zdrowia?
Zaświadczenie o aktualnym stanie zdrowia musi mieć uczestnik dofinansowanego oraz prywatnego pobytu. Zaświadczenie to jest przedstawiane podczas pierwszej wizyty u lekarza.
Jeśli mają Państwo inne pytania serdecznie zapraszamy do kontaktu z recepcją.