+48 18 201 90 90
Dojazd do nas
Zarezerwuj pobyt
EnglishGermanPolish

Najczęściej zadawane pytania

Prezentujemy Państwu najczęściej zadawane pytania w naszej recepcji.

 Czy w pokojach są ?

Na wyposażeniu pokoju znajdują się ręczniki, szklanki, filiżanki i talerze. Czajniki są umieszczone na korytarzach na każdym z pięter, podobnie jak lodówki i mikrofala przeznaczone do ogólnego korzystania. Istnieje możliwość wypożyczenia czajnika, miski, dodatkowego ręcznika czy krzesełka na balkon za kaucja zwrotną w recepcji. Łóżeczka dla dziecka są jak najbardziej dostępne. Ponad to w każdej łazience są suszarki. 

Czy w ośrodku jest kawiarnia z której można w dowolnej chwili skorzystać ?

Ośrodek nie posiada kawiarni, posiłki wydawane są w jadalni w określonych godzinach

Czy przyjmujemy zwierzęta domowe?

W Willi Wojnar nie są przyjmowane zwierzęta domowe, ze względu na alergie, która może wystąpić wsród innych gości ośrodka. 

Czy korzystając z basenu muszę mieć czepek?

Nie ma obowiązku korzystania z basenu tylko w czepkach

Czy na basenie znajduje się zamykana szatnia?

Tak

Czy na basenie znajduje się ratownik?

Na basenie nie ma ratownika ponieważ basen ma 1,30 m głębokości.

Czy są w basenie specjalne uchwyty żeby móc się podeprzeć? 

Na basenie jest drabinka ułatwiająca wejście do niego, a po bokach zamontowane są uchwyty

Czy w Willi jest dostępny bezpłatny internet? 

Tak, w każdym pokoju jest dostęp do bezpłatnego internetu.

Czy korzystając z turnusu rehabilitacyjnego muszę mieć skierowanie od lekarza? 

Nie ma takiej potrzeby, jeśli turnus nie jest finansowany ze środków PFRON. Realizujemy również prywatne pobyty zdrowotne.

Dlaczego musze mieć ze sobą zaświadczenie o aktualnym stanie zdrowia? 

Zaświadczenie o aktualnym stanie zdrowia musi mieć uczestnik dofinansowanego oraz prywatnego pobytu. Zaświadczenie to jest przedstawiane podczas pierwszej wizyty u lekarza.

Jeśli mają Państwo inne pytania serdecznie zapraszamy do kontaktu z recepcją.